L'Intruduzione di Diversi Ganci cù Cinghie di Tie Down Ratchet

Jiulong Company presenta una larga gamma di ganci perAttacchi a cricchetto, Assicurendu a fissazione sicura di a carica.

I ganci ghjucanu un rolu cruciale in a prestazione è l'affidabilità di i tiranti di cricchetto, assicurendu chì a carica ferma fermamente fermata durante u trasportu.Jiulong Company ricunnosce l'impurtanza di ganci d'alta qualità è hà sviluppatu una selezzione cumpleta per risponde à e diverse esigenze di i clienti.

La gamma di ganci include ganci a S, ganci a doppia J, ganci piatti, ganci a filo, ganci a scatto, ganci a presa, ganci a catena e ganci a artiglio.Ogni tipu di ganciu hè cuncepitu cù cura cù materiali di prima qualità è hè sottumessu à test rigorosi per assicurà a durabilità è a forza.

Avemu capitu chì a vita di i ganci pò varià secondu diversi scenarii d'usu.Per affruntà questu, una vasta ricerca è analisi sò state realizate per determinà a vita prevista di ogni tipu di ganciu.

IMG_1965

Basatu nantu à i dati ottenuti, a vita media di i ganci pò esse stimata cum'è seguente:

S-ganci: Vita apprussimativa di 5.000 à 8.000 cicli di carica, secondu a capacità di carica è e cundizioni di usu.
Doppi ganci a J: Vita prevista di 7.000 à 10.000 cicli di carica, cunziddi a capacità di carica è u livellu di sforzu enduratu.
Ganci piatti: Vita prevista da 6.000 à 9.000 cicli di carica, cunziddi a capacità di carica è a frequenza di usu.
Ganci di filu: durata di vita prevista da 4.000 à 6.000 cicli di carica, cuntendu a capacità di carica è u livellu di stress applicatu.
Snap hooks: durata di vita stimata da 3.000 à 5.000 cicli di carica, tenendu in contu a capacità di carica è a frequenza di l'attaccamentu è u distaccu.
Grab hooks: durata di vita prevista da 8.000 à 12.000 cicli di carica, cunziddi a capacità di carica è u livellu di tensione endurata.
Ganci di catena: Vita prevista da 10.000 à 15.000 cicli di carica, cunziddi a capacità di carica è a frequenza di usu.
Ganci Claw: durata di vita prevista da 9.000 à 13.000 cicli di carica, cuntendu a capacità di carica è u livellu di stress applicatu.
Queste stime sò basate nantu à e strette prucedure di prova di Jiulong Company è scenarii d'usu reale.Hè impurtante à nutà chì a vita di i ganci pò varià secondu fatturi cum'è a capacità di carica, a freccia d'usu, e cundizioni ambientali è u mantenimentu propiu.

iPhone 4 838

Semu impegnati à furnisce ganci d'alta qualità chì furnisce un rendimentu longu è assicurà a sicurità di e merchenzie trasportate.Cù una dedicazione à a ricerca è u sviluppu, a cumpagnia cuntinueghja à innuvà è raffinà e so offerte di produttu per risponde à i bisogni evolutivi di i clienti.

Per più infurmazione nantu à a gamma di ganci è soluzioni di cuntrollu di carichi di Jiulong Company, visitate www.jltiedown.com

 


Tempu di post: 30-jun-2023