A Cumpagnia di Jiulong lancia un novu Winch Web Flatbed per u trasportu sicuru di a carica

Jiulong Company, un fabricatore principali di prudutti di cuntrollu di carica, hà recentemente lanciatu a so nova linea diargani a tela piatta.Questi winches web sò pensati per esse durable, affidabili è faciuli d'utilizà per assicurà a carica nantu à i rimorchi flatbed.

I winches web flatbed venenu in una varietà di dimensioni, chì varieghja da 2 inch à4 inch, per accoglie diverse dimensioni di carica è limiti di pesu.Sò fatti d'acciaio d'alta qualità è finitu cù un revestimentu in polvere durable per resiste à a corrosione è l'usura.I winches web sò ancu dotati di un foru di bullone di dimensioni standard per un muntamentu faciule nantu à u rimorca flatbed.

x3

Unu di i vantaghji chjave di i winches web flatbed hè a so facilità d'utilizazione.Disponenu di un mecanismu di ratchet chì permette un strettu rapidu è faciule di e cinghie di cinghie, assicurendu una presa sicura è stretta di a carica.I winches venenu ancu cù una leva di liberazione chì permette à l'utilizatori di liberà facilmente a tensione nantu à e cinghie, facilitendu a scaricazione di a carica.

I winches web flatbed sò cuncepiti per travaglià cù diverse cinghie di tela, cumprese cinturini di poliester è nylon.I cinturini ponu esse facilmente infilati à traversu u winch è poi stretti per assicurà a carica.A Cumpagnia di Jiulong offre ancu una varietà di cinturini chì sò cumpatibili cù i winches web flatbed, chì furnisce i clienti una suluzione cumpleta di cuntrollu di carica.

x-

Quandu si usanu i winches web flatbed, ci sò alcune precauzioni per guardà.Hè impurtante di assicurà chì i winches sò stallati bè è assicurati à u trailer prima di l'usu.I cinturini di cinturini duveranu ancu esse inspeccionati per qualsiasi segni di usu o danni prima di ogni usu, è qualsiasi cinturini danati deve esse rimpiazzati immediatamente.

Jiulong Company hè impegnata à furnisce à i clienti prudutti di cuntrollu di carica di alta qualità è affidabili, è i novi winches web flatbed ùn sò micca eccezzioni.Cù a so custruzzione durabile, a facilità d'usu è a cumpatibilità cù diverse cinghie di tela, sò una scelta eccellente per assicurà a carica nantu à i rimorchi flatbed.

IMG_4935

A Cumpagnia di Jiulong mostrarà i so novi winches web flatbed in e prossime fiere è esibizioni, è accoglie i visitatori à vene è amparà di più nantu à i so prudutti.


Tempu di Postu: Apr-28-2023