2023 Jiulong Day Outdoor Development

Sta volta, avemu ghjuntu à Shuanglin Village in Ninghai County per l'espansione esterna di Jiulong Day.Quì u paisaghju idilliacu hè bellu, l'aria hè fresca è piacevule, appoggiata à e muntagne è l'acqua, hè un maravigliu tesoru feng shui, pareti bianchi è tile neri, ammucciatu in l'erba è l'arburi.

1122 (5)

1122 (1)

U sole hè ghjustu, a brisa ùn hè micca secca.Sutta a guida di u coach di campu, tutti si sò riuniti in l'erba è l'arburi per l'attività di divulgazione d'oghje.
Prima di l'iniziu di l'attività, l'entrenatore hà prima dumandatu à tutti di mette e mani nantu à e spalle di i so cumpagni, di pizzicà e spalle di l'altri, di batte a spalle è di battellu di mani è pedi.U ligame di riscaldamentu caldu ùn hà micca solu eliminatu una certa fatigue in u travagliu è a vita, ma hà ancu sguassatu a formalità di cunvene cù l'altri in i ghjorni di a settimana, è l'atmosfera di a scena si riscalda gradualmente!
Sottu a dirigenza di l'entrenatore, i membri di a squadra di ogni gruppu travaglianu duramente per creà, è u nome di a squadra è l'emblema di a squadra piglianu lentamente forma passu per passu.I 4 squadre anu stili diffirenti, è i picculi partenarii di ogni squadra sò pieni di spiritu è ​​pronti à scuntrà a prossima cumpetizione!

1122 (3) 1122 (4) 1122 (5)

Custruì una torre inseme hè una prova speciale di u travagliu in squadra di a cunniscenza tacita di u ghjocu.Per mezu di e sfide, pudemu ottene u rolu di migliurà a cunniscenza tacita è di rinfurzà a coesione di a squadra.
Quandu avemu praticatu, parlemu di cumu avemu da allineà prima, è poi andemu à vede quale avemu da attaccà prima, è andemu à rallentà i blocchi di torre per ùn avè micca. ùn colapsà.Ci hè statu un colapsu durante a pratica, ma tutti eranu cunfidenti.Quandu a cumpetizione ufficiale principia, ogni squadra mette u pianu più altu in u tempu efficace!
Unite inseme, custruite u successu di a torre!

Ci sò 4 avvenimenti in l'eventu, cum'è discu doppiu relay, disc golf, disc nove è disc bowling.Attraversu diverse forme di novu ghjocu, lasciate u Frisbee toglie, lasciate a gioia.
'Iè!I partenarii participanti hà sapientemente passatu u discu, hà cooperatu cù l'altri, è gudiri u divertimentu di Frisbee è l'incantu di u sport di u gruppu.I picculi partenarii à l'avvenimentu eranu entusiastici è ferocemente cumpetitivi.I Ducks anu finitu prima in l'eventu cù un tempu di 2 minuti 21 seconde.
Dopu à l'avvenimentu, a cumpagnia hà tenutu u seminariu strategicu di a mità di l'annu è a riunione di i partenarii di a mità di l'annu, è hà discututu u riassuntu di a mità di l'annu è a seconda mità di l'annu, e prospettive per l'annu dopu, è i pinsamenti è suggerimenti nantu à l'altu. - u sviluppu di qualità di a cumpagnia.
Per prumove a rivitalizazione rurale, liberate a vitalità di u sviluppu agriculu è rurale, è prumove in modu cumpletu a causa di a rivitalizazione rurale è u sviluppu in a nova era, speremu chì e nostre attività di espansione ponu permette à più persone cunnosce stu locu scenicu di Ninghai Shuanglin Village. .

1122 (4)

Questa attività di creazione di squadra di espansione all'apertu hà fattu chì tutti capiscenu profondamente l'impurtanza di a cumunicazione di a squadra è a cuuperazione di a squadra, portanu avanti u spiritu di cummattimentu di a squadra, sentenu a forza di a squadra è capiscenu a gioia di a vittoria.
Credu chì in u prossimu travagliu, avete un novu aspettu è una attitudine alta.Cuntinuà à purtà avanti l'attività di u curagiu di sfida, unità, divisione di u travagliu è a cooperazione di u spiritu di squadra, aiutanu à vela Jiulong!


Tempu di Postu: Settembre-08-2023