2022 Jiulong Campany Best Employee Interview

Impiegati sò a basa di a sopravvivenza è u sviluppu di l'imprese, Jiulong decennii di sviluppu ùn pò esse siparati da i sforzi di ogni impiigatu!U travagliu in diverse pusizioni intornu à noi, aduprendu a so saviezza, sapè fà è cumpetenze, pensamentu innovativu è spiritu intraprendente per injectà un forte impetu in u sviluppu di a cumpagnia è fà cambiamenti significativi per a cumpagnia.
Ascoltaremu i so cori, sparteremu a so racolta di travagliu è u sintimu più autenticu, da i dettagli, sentenu u stilu di u persunale eccellente.

微信图片_20230616144552

coco, ci pò dì un pocu di sè stessu cusì pudemu sapè più di voi ?

Sò ghjuntu à a cumpagnia in February 2017, hè stata quasi 6 anni, è avà sò u vinditore d'oru di u dipartimentu di e-commerce.Cum'è tutti, di solitu piace ancu viaghjà, piace à marchjà, manghjà diliziosu, fighjate u paisaghju.Aghju ancu pianificatu u tempu per u yoga u weekend.
Spergu chì possu realizà a mo libertà di ricchezza u più prestu pussibule è viaghjà in u mondu.
Per piacè parlate di i cambiamenti è e migliure chì avete fattu da quandu avete unitu à Jiulong.

微信图片_20230616144705

Venite à a cumpagnia hè stata 6 anni, da u principiu di u cummerciu straneru biancu, junior salesman à intermediate è dopu à senior, è ancu prumuvutu à salesman oru l'annu passatu, questu hè sempre precipitated assai di tempu è sperienza, da u principiu tuttu à dumandà à u manager, à u back billing indipendente, ripiglià tuttu u cabinet di i clienti, sentu pianu pianu divintatu una bona manu.
Hè ancu da una transazzione d'ordine chjucu à una transazzione d'ordine grande accumulata, cumpresa a trasfurmazioni da u venditore tradiziunale à l'affari di e-commerce, a trasfurmazioni di u mudellu di ordine cummerciale, ma ancu per adattà à un periodu di tempu, mi sentu chì avà hè un venditore anzianu chì pò cunvertisce dui mudelli di cummerciale.
stampa

Cum'è Ali venditore d'oru, chì sperienza pudete sparte cù u novu?

Cum'è un membru di u dipartimentu di e-commerce, ci saranu assai novi clienti ogni ghjornu, a trasparenza di u prezzu di a piattaforma di e-commerce, i clienti cumprà più, cumu catturà u cliente per lasciallu fà un ordine hè diventatu un parte cruciale.
In generale, un cliente di e-commerce hà bisognu à esse rapidu è senza pietà, salvu chì ùn hè un cliente chì hà fattu un ordine.Per u primu cuntattu cù i clienti, avemu da esse familiarizatu cù i nostri prudutti, cumpresuLegante di carica di tipu a cricchetto, Cinturini per attaccà automaticamenteeccetera.A risposta deve esse puntuale.A risposta di basa hè cuntrullata in 2 ore, u prezzu relativo deve esse ragiunate, furnisce l'imaghjini di u produttu currispundenti, consegna rapida, in fondu sò soddisfatti, u cliente senterà chì site un venditore affidabile, se u cliente hà veramente un veru unicu, u prezzu hà un vantaghju in a finalizazione basica di a velocità di l'ordine hè ancu assai veloce.
Ci sò sfide à u travagliu?Cumu l'avete superatu?

U cuntattu di e-commerce cù i novi prudutti serà più, per i novi prudutti per accelerà a cunniscenza di a vitezza, spessu scontru e dumande mandate in u pruduttu ùn capiscenu micca a situazione.I prudutti novi generale, se ci sò parechje dumande, pruvate à fà una tavola di citazioni dettagliata per i novi prudutti, a prima volta chì pudete mandà à i clienti per vede, per chì i clienti ponu ancu capisce l'infurmazioni di u produttu u più prestu pussibule.
Hè suggeritu chì e cundizioni sò per andà in a visita di u campu di a fabbrica, per capiscenu a linea di produttu, a familiarità di i prudutti naturali cresce.
Chì sò e vostre prospettive per voi è a vostra cumpagnia in u futuru?

U primu hè di sperà chì a cumpagnia pò fà megliu è megliu, è rializà u pianu strategicu di deci anni "trè o quattru" di a cumpagnia u più prestu pussibule.Siconda, speru ancu chì possu guidà a squadra di e-commerce di Ali per sfondà u sogliu di 2 milioni di dollari americani quist'annu, chì pò cresce in modu stabile ogni annu, è speru chì u dipartimentu di e-commerce di Ali pò ancu diventà a forza principale di l'. cumpagnia u più prestu pussibule.


Tempu di post: 16-jun-2023