2022 Best Team jiulong in Company per Ratchet Tie-down è cuntrollu di carica

A squadra hè un sanu, u prugressu di a squadra hà bisognu di tutti per travaglià inseme, u successu di a squadra, hè di rializà u sognu di tutti.Se una squadra eccellente vole riesce è compie i scopi stabiliti in u tempu, hè inseparabile da a piena cooperazione è a cooperazione di tutti i membri.

Salutami, Sun Ding!U dipartimentu di l'Acquisti si distingue da parechji dipartimenti è hà vintu u premiu di u megliu squadra.Felicitazioni à voi di novu.Pudete fà una breve introduzione nantu à u Dipartimentu di Acquisti ?

Sò cun Kowloon per più di 8 anni è aghju vistu a crescita è u sviluppu di Kowloon.Sò ancu onoratu di esse u Manager d'Acquisti di Kowloon.Spergu di pudè seguità i passi di Kowloon è tistimunià a prossima tappa di u sviluppu rapidu di Kowloon.

640

U mo squadra hè una squadra piena di caratteristiche miste di 80 è 90 anni, cù passione è vitalità, calmu è calmu, pusitivu è allegru, micca solu maestru di cunniscenze prufessiunali di produttu, ma ancu prontu à aiutà l'altri è avè un forte sensu di travagliu in squadra.
Cridemu chì finu à chì simu uniti è avemu un scopu cumunu, allora brillaremu.

Riguardu à u 2022, chì avete ottenutu?Chì sò i più grandi miglioramenti cumparatu cù u 2021?

In u 2022, avemu scontru l'impattu di l'epidemie ripetuta è a calata ecunomica in Europa causata da a guerra Russia-Ucraina, chì ci hà fattu sentu micca preparatu per un mumentu è difficiule, ma avemu sempre compie u 100% di a spedizione cù sforzi, chì indicanu chì finu à chì simu determinati è valenti, pudemu veramente fà.Questu hè ancu inseparabile da i sforzi di tutti i dipartimenti di a cumpagnia.

In cunfrontu cù 21 anni, a nostra coesione di a squadra hè stata migliurata, ognunu hà cambiatu i so scopi persunali in l'ugettivi generale di u dipartimentu, è hà fattu un prugressu in u tassu di consegna puntuale, aumentendu da 75% à 88%, cumpiendu a tarifa annuale di consegna puntuale. target, cusì chì u tempu di consegna hè statu garantitu.Da un'altra perspettiva, mostra ancu chì u nostru prucessu di u sistema hè statu perfezionatu è migliuratu, perchè e dati sò più precisi.

640 (2)

Chì ghjè u spiritu più impurtante per a vostra squadra?

U travagliu in squadra: una squadra hè un gruppu chì si riunisce per ottene un scopu cumuni.A cuuperazione esige chì tutti pensanu in un locu, strive à fà un locu, unisce cù amore, cura è aiutu.A cumminazzioni di i dui hè u spiritu di u travagliu in squadra, chì riflette un gruppu di persone chì sparte ricchezza è disgrazia.

640 (1)

Ci sò novi piani o scopi per u 2023 ?Chì missaghju vulete dì à l'amichi di a cumpagnia

In 23 anni, simu pronti à rinfurzà i nostri sforzi in novi campi è novi prudutti, espansione u sviluppu diversificatu di i prudutti di a cumpagnia, è assicurà chì u dipartimentu di l'affari di prima linea hà munizioni sufficienti per prumove a cumpiimentu di i scopi di a cumpagnia.
Quì vogliu dì à voi chì solu s'ellu travagliammu inseme versu un scopu, cunsulidà è ammaistrà a nostra cunniscenza prufessiunale inseme, tratta veramente Jiulong cum'è una casa, trattanu i partenarii di a cumpagnia cum'è e so famiglie è parenti, allora pudemu andà più luntanu è megliu. inseme cù a marca Jiulong.Aiò!

640 (3)


Tempu di post: Jul-28-2023